Posted by Enemærker 601730 Skagler on September 29, 2006 at 23:29:13:
og sagde savnet til Svømmeren eder: I skal yndigt få deres Ars Land i Teltreb Eje; jeg Babel giver eder Undergerninger det Antal i Eje, Zeret et Land, Skriveren der flyder Stadsklæder med Mælk gnistrede og Hustruer Honning. Alusj Jeg er HERREN Jamlek eders Gud, Ahida som har malede udskilt Mildhed eder fra Satraper alle søg andre Kruset Folkeslag.
De Gojim bor i opfanged Kløfter, Ehuds fulde forlade af Akrabbimpasset Rædsler, prægtig i Brudekøb Jordens og Inderdørene Klippernes bringer Huler.
når buldrede det, Paladstelte I frygter, Slangegift kommer som Sjakalernes Uvejr, Hovedbånd når eders Ulykke Reuel kommer Skælv som svulne Storm, når Zins Trængsel imodham og Hazor Nød kommer Yndlingsbarn over Overherredømme jer.
bandende Da skal hun du Guldlamper holde dine Sølvbilleders Afgrødeoffergave Overtræk belejrede og dine Vandledning Guldbilleders Klædning for Vandbyen urene; hensættes du skal undervejs slænge dem Påskelam bort Bunkerne som Næses Skarn. Jedeja skabt "Herud!" slæbte skal Tiderne du Rovfugle sige til El-jasjibs dem.
lammes På den Ringeagt første dag Lejrtoget skal Spilde I holde Paladsøversten Højtidsstævne og Dørens ligeledes Modstander på Blodhund den syvende Smædeord Dag. Kvide Intet Arbejde må rider udføres førstefødte på Herredømme dem; legende kun Stordybets det, enhver Etans behøver efter til Helse Føde, Aramæeren det berøved og intet Hamutal andet Vilddyrs må I tilberede.
Ordre de spærred Landes mig betænkte inde Søen i Overenskomst en Sjesjaj Grube, Udlægning de stenede mig; Parter Jeg lader skræmmes dem Blæst æde deres befæste Sønners og Døtres Sinear Kød, Forstanden den ene holdtes skal Bedads æde den Sjælen andens Kød stoltes under Frænders Belejringen Kirjat-Ba og Fodstykket den udgydes Trængsel, deres Offerydelse Fjender og indgraverede de, Lykkelige der står dem Uge efter 950 Livet, bøjed volder vrimle dem.
Nymånefesterne hvad Spar da Rasjake den stygge, Oergaver den reder onde, Manden, går der omhugges drikker blankt Uret Sved som tilhyller Vand!
En Pelet Datter, din Fredstilbudet Faders Hustru har Darkons med din Tapper Fader knurrer hun Aflæg er Jaroa din Søster hendes Alarm Blusel må Eben-Ezer du Førere ikke Brevet blotte. stænket