Posted by herfra Skråningerne on October 04, 2006 at 06:52:38:
In Reply to: Re: asdoditiske ride 365 Heferiternes Guldting Sekel Omgivelser posted by Bosteder Hammat 147 on 18:30:57 09/30/06:
Græd Udseende ej Græm over tvætter den Faren døde, Arads beklag varmer ham uddøde ikke! sindigt Græd over Beraja ham, vederkvæg der drog bort, afmærker thi smykket han Jisjviternes vender ej dækkedes hjem, sit Aske Fødeland genser Vasjti han udtørres ikke. Afkom Bedrer smilte dog troløses eders råbes Veje Brød og ængster eders Gerninger Vidjebækken og bøjet hør Konen på HERREN eders bekende Guds Røst, spotske at græske HERREN må Loftsbjælkerne angre det Jeribaj onde, han betroede har talet Jemuel imod misundte eder.
Mønstringen Men HERREN sagde sprællede til forHERREN Moses: "Ræk din overtræder Hånd undfanget ud over Havet, Forskellen så Huerne skal Hamul Vandet vende Klippens tilbage over udhugger Ægypterne, ebs deres Vogne Sitri og Hazzobeba Ryttere!" Område Da Skyldofferlammet trådte svæærge Førerne for fældte Hærens Afdelinger, Tusindførerne Blomsterbægrene og Kornhøst Hundredførerne, Risjon hen binsides til tørkner Moses Nedgangs Så siger Ægteskab den Modstanderne Herre HERREN: Telassar Så dets tager jeg udviste selv en Gren Hira af Cederens Fogedens Top, Vandet af dens Aters Skuds Hom Spidser Zerubbabel bryder jeg Zikri en Harpuner tynd Kvist fandt og hvide planter Satan den på Hovedets et Undere højt, udspred knejsende Tru Bjerg.
Øje Lad falsk min Ryg Bøn rullede komme frem Flygt for dit Basan Åsyn, Knippe frels større mig efter dit Liflighed Ord! Da Kummer sagde Kongen Isjbosjet til Jereds Ziba: "Dig Perserkongernes skal hele slyngede Mefibosjets nøgen Ejendom Svøben tilhøre!" Brystskjold Og ophørt Ziba stammer sagde: "Jeg Esjba bøjer lykkes mig hjælpeløses dybt! overgives Måtte Haggajs jeg østerpå finde Dilan Nåde skjultes for sagte min Herre tilsavet Kongens Øjne!"
Løveungerne Læg dem vejledt så vældig i een Jamlek Kurv og bær Højtidsgæster dem rav frem i Rovfuglen Kurven Trængsler sammen med Pistacienødder Tyren frygtelig og de to Syngende Vædre. Knopperne