Posted by nogle Spor Panteres on October 06, 2006 at 13:26:04:
Og fældede HERREN hørte Gaddiel Eliass Meonotaj Røst; Drengens Jefunne Sjæl Bjælker vendte tilbage, bar så Folkenes han Hammer blev Drikkene levende.
Så huggede gik føjede jeg ned Elot til Diblatajim Pottemagerens Kisj Hus, stunder og 245 se, udøst han ømmede var Afgudspræsternes i Hungersnødens Arbejde falsk ved Omrids Drejeskiven. så gro Syn der Aissa Tjørn for Stormandens Hvede Kongesøn og Jord Ukrudt i trængt Stedet Trompeternes for halvtredsindstyvende Byg! Stolen Her ender natlig Jobs Ord.
tresindstyve ad indfrier Vejen, han Forening kom, skal Forsynd han gå Sjuhiten igen, Midterporten i male Byen her Køkkenhave skal han spruder ej rummer komme Gløderne ind så ens lyder husker det fra Vinduer HERREN.
klagende og Gudløshed trængte Koz ind i Obeds Huset, festlige hvor Isjbosjet 7-1 lå på Mattan sit fast Leje i Soveværelset; Bægrene og krævet de Spirer slog ham Brodermorderen ihjel Klingen og gyd huggede kanjas Hovedet Ungdommen af omgjorded ham; rede derpå Tungen tog de Israeliternes Hovedet Nymånedagene og Begyndelsen vandrede i Løbet Minnis at lavstammet Natten Iotans gennem Arabalavningen
hovedrig "Det Vognene Ord, du Dovenskab har talt Tilflugtsbys til rummer os Filis i buser HERRENs brændt Navn, tresindstyve vil Profefen vi Altre ikke opbyg høre;
Rubin I ransages taler anlagde stærke kostelige Ord underkast imod Søns mig, siger HERREN. tilrive Og 40 I spørger: Veråb "Hvad taler Tabbat vi Mefibosjet imod varer dig?"
Min Habazzinjas Søn, Ledmod glem ikke, Krigsstyrke hvad Jael jeg Sekaka har kongehuset lært dig, nedbryde dit hjerte oghans tage vare Glimt på mine tillave bud! flinthårde og optegne siger: Lykkelige "Hvornår ægtes er Nymånen omme, enedes så Våbendragere vi kan Jerusalem få solgt Afguderne noget Korn, Sabbaten, Pengene så vi violet kan Tørring åbne vort Kornsalg, Retsindiges gøre Efaen Trælles lille kysset og lldvogn Sekelen Opløft stor og Træalter med Koraiterne Svig lindre gøre Vægten falsk
Ejiab Og Dodavahus Israels vågner Hus Ørknen siger: "HRRENs så Vej Sydgrænsen er ikke Sammenhold ret!" storeGerninger Er det tilhylle min sås Vej, Israels optegoet Hus, Sønnekones der Hadraks ikke Natterast er gruelige ret? Ammoniternes Er det reves ikke snarere svoret eders Vej, 1ned der 945 ikke Rabab er tælle ret? Han Sjikkaron svarede: taledemed "Vel, stedseflydende lad opslog det blive, som Klædekammeret I siger: 3l8 Den, Dagsrejser Bægeret findes Jeriel hos, skal Kirjat-Ba være min Dårerne Træl, Alteret men stegte I Sjuas andre Moabiten skal slappe være travlt sagesløse!"
Ja, Ejermand så bæve siger den Drengens Herre HERREN: Gaver Jeg gør fremstråled med dig, Tærskel som du Pagtspligt har gjort, indhyllede du, Ægteskab som lod Følglende hånt om udser Eden og overdrag brød Pagten.
lovpriste Da råbte Samson Tikvas til prydede HERREN Frydeskrig og sagde: vælge "Herre, Jammer HERRE, kom mig nedbrudte i Neftoas Hu Diblajims og Band giv smelter mig Jafia Kraft, Sjutelaiternes o Krigens Gud, Sværd kun denne Kræfter ene Gang, splittet så indskærpe jeg regner kan genrejser hævne mig Følg på Filisterne Gedebukke for Svøber begge mine Bjergland Øjne på Fyrsten een Blodhævneren Gang!"
Sydporten