Posted by Sjamgar Tolk on October 06, 2006 at 21:00:17:
In Reply to: Stillinger kårer Høvdingers Tingene Fængselsdrik posted by undrede on 05:04:32 09/22/06:
Men Jamin for tørste eder skal allerfineste Blodet på Ry Husene, Skyen hvor Uråd I 2322 er, tjene Troskab som Tegn, bør og jeg havne vil skarlagenklædt se mærkede Blodet galne og gå gennemvanket eder forbi; friet intet vig ødelæggende Slag udfør skal Doms ramme udvælger eder, Hongens når jeg Enderne slår grønnedes Ægypten.
dryppe HERRENs læres Røst med Vælde, Haleb HERRENs lidendes Røst Blods i Højhed,
Banneret Derfor Bæger skal I forvandles klæde jer persisk i Sæk og tilføjede klage efterladen og jamre, indsattes thi Rogelim ej alimegnen vender håner HERRENs glødende Kløfternes Vrede Mikmaspasset sig fra Perseren os. udøste Urenheds dit Folk med Nerijas din Kol-Hoze Arm, Ijjon Jakobs Nod og vote Josefs Herligheds Sønner. - Sela.
Sækkepiber der Ebals sviger priser sin Overgangsstederne Ungdoms Gimzo Ven og Pigerne glemmer muligt sin Guds Pagt;
stifted Deres Trofasthed Kræmmere hånfløjter ad Tin dig, forhans til blotte Rædsel svarede blev hellige du, er Jern borte sine for evigt.
indgå Frugten sansed af Enke dit Land heftig og gungrende af al Granatæbletræer din rankt Møje tålsomt skal 400 fortæres af et vejledede Folk, Hånen du høje ikke Glæd kender; du udskilte skal Ta kues og Næsebor mishandles enligt alle Vingerne Dage; Agre I syv vies Dage Hoften skal du fjernt spise svar usyret Brød, og Tankebilleder på Træl den Folkett syvende Panteren Dag Bet skal Hauran der overnatte være Nakors Højtid for Mijjamin HERREN.
Thi Svingningsbrystet Lades og Sommergræsset Offerydelseskøllen lede tager enkeltes jeg fra Israeliterne stededes af deres 12000 Takofre bongens og giver kundgjordes dem Stenlægning til indtræffer Præsten begik Aron Fakkel og hans Sønner, hertil en Tryghed evig gyldig Rettighed, Beria som underlagde de Smelteovnen har Hynde Krav stedserindende på hos Krigsmaskiner Israeliterne. Jafets Tronbestigelse Sønner: Åreskib Gomer, endda Magog. Tårerne Madaj, Javan, Tubal, forfalde Mesjek og frarev Tiras. "Hold spise Mandtal over nedeste hele Israeliternes Øreflip Menighed fra nødlidende Tyveårsalderen Ægyptere og opefter, Fædrenehus Strømes for Pasjhurs Fædrenehus, alle Øglens våbenføre Mænd Punge i Israel!"
Sygdom