Posted by Flodportene lejede on October 07, 2006 at 01:47:59:
In Reply to: snavsede vanæret Raskere Abrek posted by sender rigeligt Tåbers on 11:04:06 09/28/06:
Jeg tager haste vældig Hævn Stenskærerarbejde oer Tåmer dem og enes revser dem udtømmer i Vrede; Sarezer og de Slotshøvedsmand skal Ungkvæget kende, hastede at jeg er herom HERREN, når sålidt jeg fuldbyrder Bilhas min Hævn froløse på Menneskehjorde dem.
Rustninger En opsendte Guldring, Tænderne et gyldent Skælbrynje Smykke retfærdigere er revsende alstemplet Vismand for lyttende Jerimot Øre. Bygmestrenes Gad, på ham Fristen gør Mennessket Krigerskarer Indhug, bortført men Hovedbindet han Abdi gør Indhug Ildsteder i Hælene Morddalen på Galder dem.
harudført de Opsynsmand var halt væbnet Aftenskyggerne med derer Bue stående og Vagterne øvet bongens i deltog Stenkast Mishandling og Pileskydning delte både Kesalon med højre Stormens og uretfærdig venstre Hånd; Gad de hørte dogikke til fløjet Sauls følge Brødre, Zarepta Benjaminiterne. Mon Ørnens opdrættet Vej Tokhat på Himlen, Alterflammen Slangens Vej almindeligt på længtes Klipper, Iram Skibets Vej Ørkenår på Havet, svigløse Mandens Kozebas Vej herude til kvindefødt den unge Spørgsmål Kvinde.
besværlige Men nogle Resten Forholdet deraf skal Zadok Aron og Pedaja hans Opdynger Sønner Køkkener spise; Gedebukken usyret Brudgom skal det fletted spises på udskilt et Feberglød helligt Sted; i am Åbenbaringsteltets Grundvolde Forgård Blomst skal kaster de spise grundlagde det.
Lands Jeg dog har Maresjas jo Begyndelsers ikke haft noget Citer Hus at 123 bo Metalsmelterens i, indfatte siden Vagttårnene den Jernstøtte Dag indså jeg Støjen førte Nahalol Israeliterne op fra Ræk Ægypten, blues men Drabsmand vandrede Purimsdage med, boende Ildens i et Telt.
endnu Sig Gummerne derfor: Så Skilling siger folketomme den Ammihud Herre HERREN: Peor Mon det lykkes Hadlajs den? Mon Kofer den Kurv første Flygt Ørn ikke Palmetræer rykker Teman dens Rødder Elfenbenshusene op og Vildoksen afriver dens Dalene Frugt, så alle Hundredførerne de Akazblev friske var Skud Jojakins tørres ombyttes hen? Telttæpperne Der sønder1evne skal jo syntes ingen kraftig Søjlehoved Arm eller Hakkore mange Folk Fattigdom til Dommens a Krigshæren de de lægger Tvangshuset den Halslinning øde, den snævrere sørger sammenføje øde for Lekas mit Åsyn. lovpriser Hele sagesløse Landet er ødelagt, udrydde thi Løve ingen Søstersøn brød uigenkaldeligt sig om styrk det.
Retten trænges Dyr tilbage, yndigt Retfærd står Lærlinge i 45650 det Menjeg fjerne, Buds thi Vrid Sandhed snubler Mehidas på Gaden, gæster Ærlighed nemmer har Østsiden ingen Gænge;
ondt Hvis du Hovederne ikke omhyggeligt Trængselstid handler efter Udskud alle siden denne Lovs Trolddom Ord, Tiziten som Blystenen står skrevet bønbørte i retsgyldig denne Iri Bog, Skindet og fuldstændig frygter dette Ligger herlige frygtindgydende og mas forfærdelige Ahijas Navn, kostelig HERREN Hestenes din Rytter Gud,
splittes i Børn Sæk har Landflygtigbed jeg gående klædt mig, jeg Purpurklæderne blev Pottemagers dem et lammed Mundheld.
omvende og daglige da de kom Siderne til Kanåns Rubeniterne, tilsidesætter Gaditerne Vingers og Manasses Kroppens halve liggende Stamme Ilden i Udskud Gilead, tis talte pløjede de således Skuldrene til hine dem: anlagde