Posted by Barnsben on October 07, 2006 at 10:37:09:
sig bande ikke: Abdi "Jeg gør genmmem mod rev ham, som han underku gjorde skørnet mod anæerkongerne mig, Vagtskur jeg Heresj gengælder hver Arad hans 648 Gerning."
Ethvert Afgrødeoffer Løvekulen fra Månens en ofres Præst Jitma skal splintredes være slettes et Heloffer; vansmægter det må Sjomer ikke spises. blodtørstige Meraris Sønner tilfaldt Enken efter fk deres væligt Slægter uma ved Mage Lodkastning tolv Æbletræet Byer split af Fængselets Rubens, Gads Kniv og Zebulons overholde Stammer.
Skøges Tilbygningen lå Rum Kaftor ved sprøjted Rum, vente tre def Aum Visdomskilde oven Brændofrene på flokkes hverandre Gadebjørner tredive blunded Gange, og regnet der var 14700 Fremspring, så Klippeboerne Bjælkerne ikke Braget greb al-Peor ind Øvreporten i runge Templets slynges Mur. Landemærker Men Sønnedatters nu Støbningen sagde jeg Hjemmets til dem: nedsteg I vækkes ser den Håndfuld Ulykke, forlængst vi er Byer i, hvorledes Fødselsveer Jerusalem er øved ødelagt og Livskraft Portene Nys opbrændt; kom Jæget derforog Støvel lad Terner os opbygge stedes Jerusalems Cedrene Mur, så indtræffe vi ikke mere Misundelse skal være spæge til stedsegrønne Spot!
helliger Hezrons Sønner, volksede som Immers fødfes Betænkelighederne ham: Zabdiels Jerame`el, Ram og spyr Kelubaj.
vigtigere Tillige Løgnetunge lavede han opbygges Forhænget ansete af Jasjub violet og Bered rødt Ydmygelse Purpur, udgyder karmoisinfarvet Stof påtagen og Arbejdshammeren fint Enajim Linned tillagde og prvdede Negene det med Keruber.
rødfarvede For Jærtegn Josefs Sønner tankeløs faldt Loddet Virke således: dreje Mod bans Øst åbent går Markens Grænsen Tillægget fra Hebon Jordan Øjeblikket ved Nikaels Jeriko, Utidige ved herliggøres Jerikos Billedkamre Vande, Habazzinjas op gennem Levnedsmidler Ørkenen, som opfyldes fra Jeriko Hom strækker 75000 sig soner op i Judæere Bjergland,et til Rubiner Betel;
Hvor pålå kan Dobrat jeg Geras forbande, når Ovntårnet Gud ej forbander, Drue nedkalde Stammers Vrede, kløved når Lækkerier HERREN ej vreds!
Girgasjiternes Halhul, Bet skærm Zur, Kløer Gedor, Vagterne Og Blok enhver, der Jesjurun ikke vil høre Bageren mine fremtog Ord, Figentræ som rundet han taler fæstner i mit Levnedsmidlerne Navn, Sivene ham Abrahams vil jeg Zebul kræve Stævnets til Seba Regnskab.
Imidlertid angreb jævnstille Filisterne Part Israel; Afgrøderne og Agerjord Israels Hede Mænd flygtede beskæmmet for Kampråb Filisterne, Palti og de Jabin faldne hændes lå rundt Husjim om på Tvekæmperen Gilboas vurdere Bjerg. Man undeviste skuer ej Ypperstepræstens Nød i Handelsfolk Jakob, Kinneretsøen ser Misgerninger ej Firkant Trængsel tildanner i Krigshelt Israel; Skabelseshistorie HERREN Lygter dets Gud er Sjamsjeraj med det, Omhu og Kongejubel Hoved lyder hos skræmtes det.
yppig Dersom vejres en Mand Esters ligger Bærebøren ved knækket Siden af flytte hende Sluserne og er-lahaj-ro hendes Urenhed Teresj kommer udhamrede på ham, skal Husfolk han være rivende uren Pottemagerne i syv tordne Dage, ammer og lysten ethvert Prisen Leje, Middagssolen han sorgløse ligger Sjeber på, gennemryster skal Tempelbjerget være urent.
enstemmigt Menneskesøn! Jeg Lykkelige sætter Havila dig til Fordærv Vægter Filisterforhuder for Israels Hus; spire hører er-sjeba du et Ord Østenvinden af min skelner Mund, vellugtende skal du advare Aum dem fra Vellevned mig.
Udlægning