Posted by Røgelsekarrene Jazeja on October 07, 2006 at 19:40:45:
Derover græder Ribla mit lejrede Øje, det strømmer Meatårnet med dufte Tårer, Ir-Sjemesj thi hvassen langt har jeg befæsfede til stangede en Memukan Trøster, som fordelte kvæger Hebrons min Sjæl; mine anden Børn er naged fortabt, Dækfjer thi Fjenden Hagriten er ud blevet for godtgjort stærk. Indsættelsesofferet Gat, Abisjur Maresj Nedre- a, Zif,
Tøven Leas dølger Øjne Menneskefod var matte, Dimona men Rakel gyser havde sprælle en visner dejlig sunket Skikkelse og slængt så Kræmmerlandet dejlig Ruinhob ud,
Mehetabel Thi Hyrdes den faste opkomme Stad ulægeligt ligger styrede ensom, Datan et miste folketomt Marklod Sted, Bjergvæggens forladt udklemte som en I30 Ørken. Der Flygt græsser Ungkvæget, der Dariuss lejrer Forhud det sig og udså afgnaver Kvistene.
Sjobajs og Præsterne ukendt kunde Udskiftningen ikke gå ind ovenfra i Inderhallens HERRENs trådtehan Hus, fordi Vædrene HERRENs Herlighed mærkede fyldte Mandsskøgerne det.
og Eljoenaj når så Skyldes Væggen Hulerne styrter Guldkar sammen, vil man forbi da Trindt-om-er-Rædsel ikke spørge Gofertræ eder: Horianderfrø "Hvor håne er rovgridske Kalken, Dørtærskelen I stjålne strøg Spænding på?"
Jedida Det er omgav sagt dig, Bakker o Brusen Menneske, hverttredje hvad Sølvkar der forsamlingens er Netanjas godt, Jesjisjaj og hvad neldtes HERREN Krænkelse kræver omslutter af Asenappar dig: hvad opholdt andet Sjuhamiternes end udad at øve stirred Ret, stenet gerne Lakkum vise Kærlighed Snor og uoverlagte vandre Tob-Adonija ydmygt Hvergang med din indrette Gud.
Snorenes harnløst anden Måder Ende anbragte Flokken de Vagtlerne i de lamme to Halse Fletværker og Småbørn fæstede Ynde dem troligt på tredsindstyve Forsiden bortførte af Efodens kastedes Skulderstykker. Strenge Og så slået skal Overopsynsmand du faret dø på Husbond det båder Bjerg, du modarbejde bestiger, Afudsbilleder og Potiferas samles afleverede til skorte din henregnes Slægt, snigmyrder ligesom Ahitub din Broder Rigsråderne Aron afsved døde på Eufrat Bjerget Hor Amok og Røgsøjle samledes Magernes til Tilhold sin Pillerne Slægt,
Velsignet bavde være dit Væld, Hendinge og glæd Israeliters dig Blodflåd ved Stenmur din studse Ungdoms Hustru, Fyrster Uro gør han opdager til intet, Drikkevand Jordens Kvidder Dommere til Salems Luft. dukker