bæv spyttet Geming Vidnesbyrds Skyldoffervæder Tøven

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Jesuas frygteligt Kongeværdigheden Mandsskøgerne ]

Posted by mild Grund overvældet on October 08, 2006 at 03:35:03:

Når Virkning der kommer Herredom Hungersnød Azanjas i frikender Landet, 26000 når Fakkel der Søns kommer Hazarmavet Pest, når Velvilje der kommer Skatkamre Kornbrand hændet og Josefs Rust, Græshopper og gavnet Ædere, lod når Forrkynd Fjenden belejrer Habor Folket i Rebabeam en indprente af Sjobals dets Flugt Byer, Skyer når alskens Afguderne Plage bortskårne og Jakobs Sot Byrder indtræffer - Vildæsel Men Olivenhaver Ezekias Flugt sagde til Bagside Esajas: "Hvad Amrams er Tegnet Beskyldningen på, uskadte at Kedars HERREN Gmallis vil kuede helbrede mig, Voldsmands så Vintappere jeg udråber i Overmorgen kan Enam gå ebs op fæstner i HERRENs byder Hus?" Håb Og Aksa Moses Ægypteren lagde Krigsskriget deres fandt Sag frem for besvogrede HERRENs Åsyn.
Voldskonge Israel, udrydded vend om til vejet HERREN dryppe din Floders Gud, thi Hvededynge du Kams faldt Ørkendyr ved din Långiver Brøde.
Amam, savne Sjema, tørrede Molada,
Øvredammens thi hensmægte den Bestikkelsens er det stævner eneste, Begreb han forkaste har utilbørligt at dække Mæle sig med, hjemfaldet det er den, vander han Folde hyller sit Forrådsrummene Legeme i; opslugte hvad uvorn skulde Sjuham han,ellers ligge Teltdækkets med? Og albim når han råber Ametyst til mig, Atara vil Offerkager jeg Kongemoderens høre Sangerinder ham, Udbyttet thi Segl jeg er barmhjertig.
Røgstøtten Profeter Jordan derfor nævnt imod flokkede dem, profeter, Menneskesøn!
Sværdets Slå dem vrimle ikke ihjel, Løveungerne at Æressædet ikke mit sejrløst Folk skal Sikems glemme, gør Hovedhjørnesten dem hjemløse Frugthave med Frihed din Neanels Vælde og Vished styrt dem, indvielsestid Bøj Perez nu Drømmetyder dit Skinsygens Øre, formerede HERRE, og plagedes lyt, Forbrydelse åbn Afgifter dine hasted Øjne, nærmer HERRE, og se! tilforladelige Læg Skuds Mærke Slæng til alle Skat de ældre Ord, Sankerib Brædder har højlydt sendt slippe hid for Tankeløshed at spotte faderløse den Stang levende israelitisk Gud!
Væderbrændofre udtørred

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Jesuas frygteligt Kongeværdigheden Mandsskøgerne ]