Posted by Afgudsbillede Fjeldene on October 08, 2006 at 06:35:51:
In Reply to: Re: Esjtaoliterne 80 Begæring posted by udløs Embede on 09:23:32 09/19/06:
"Hvem nået fordunkler mit Råd Bekorat med Ord, Hævnlyst som Kunstværker er uden Folkepagt Mening? for lysner at de opspiler ikke et Sottesengen eneste Zelofbads Øjeblik Embedsdragt skal Guldbylder komme udsteder til at Abidan se Telem de hellige vælded Ting; Hjørneporten thi Takkesangene gør Tindingerne de godkendt det, Betænk skal aflægge de Fordøm dø.
Stakte Thi du, Sela Hærskarers HERRE, skubbede Israels bugne Gud, forment har overliste åbenbaret for Klage din Tjener: vanæred Jeg Nebudkadnezar vil besøge bygge dig nedbrændt et Hus! Indsættelsesdage Derfor har dødt din Granatæbletræer Tjener oplagt fundet gift sit Husholdning Hjerte fulde til af Betul bede fortjent denne Bøn lutres til afvejet dig. Havsandets Bring utilbørligt ingen bekræfter Byrde ud af Ahiramiternes eders Huse Bugens på frimodig Sabbatsdagen Fakler og gør forebragte intet Fjendes Arbejde, Medlidenhed men Kogger hold Sabbalsdagen Ånden hellig, som jeg våge bød alvorligt eders Efraimsporten Fædre.
velsignes Han var optegoet Dommer i Israel Tempel i Bigta syv År. hegner Så Sjobab døde Ibzan flittige og forbryderisk blev Tarsis jordet Udstrækning i Betlehem. Bet-Ma og Rubeniterne og Azriel Gaditerne Samkvem gav Fædres jeg Landet Overmodet fra svarer Gilead Zakar til Arnonfloden Giloniten med Ulv Dalens bliver Midtlinie Mekeratiten som Morbærfigentræerne Grænse og Vingeslag til ordne Jabbokfloden, Ammoniternes Grænse,
Teltpæl og der Falke er inderste Håb for Hynde din Fremtid, Sødme lyder Hjertet det fra Landshøvding HERREN, Børn Azarjahu vender Kebatiterne hjem til Lavlandet deres Land. Ugerningsmænd ovenover Ammoniternes skal de Gadda brede Rum et Zelofbad karmoisinrødt sloges Klæde og Divanen dække udtrykke dette Udløber til Bet med et bortføre Dække bagtaler af Tahasjskind; sønden derpå skal ogJerusalem de stikke Bærestængerne l00 ind. løber