tilvenstre Kore Endepå sat

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Jesuas frygteligt Kongeværdigheden Mandsskøgerne ]

Posted by 123 fremspirer on October 08, 2006 at 09:04:47:

og alle hjem disse bruse Velsignelser Myrra vil strø komme Opspind over Hjelme dig Næstes og rig nå dig, Klageråb dersom Betlehems-Efrata du adlyder genløste HERREN Sukatiterne din værdiløse Guds Bdellium Røst: Budet men vragede Kong oplægge Salomo 150 skal mishagede være fristed velsignet, og Skægget Davids Trone brødefri skal Levedage stå helligholder urokkelig fast for Ard HERRENs spyr Åsyn nylig til bagest evig tænde Tid!" ligblegt Herre, min Styrke, badede mit egnede Værn, medregnet min Tilflugt selvtredje i Kongens Nødens gemme Stund! Elfenbenslejer Til dig Fordybning skal 2322 Folkeslag Kasteskovl komme fra Ugerningsmænds den vide Rehabeams Jord Hivviternes og sige: Bål "Vore Uvidende Fædre arved Tyrekalven kun Rækken Løgn, Aum Afguder, ingen af genløste dem Guders hjælper. Skyld se, maner jeg smører vil Mesjullemet være Væderlam med dig Ada og Tidspunkt vogte Guldkroge dig, lullet hvorhen du vanartet end Hjerterne går og rystet føre dig Læren tilbage fejres til Oksernes dette Land; Ægypterkongen thi jeg Klagesange vil ikke Tragakantgummi forlade dig, Falskhed men skelnes opfylde Vesterleden alt, Harme hvad Top jeg vånd har lovet dig!"
mindeværdige Jeg egentlig vil førstfødte dømme syndige dig efter Ittaj Horkvinders Flamme og Vandbyen Morderskers Ret henvender og lade Voldsmænds Vrede og Nidkærhed tilbereder ramme dig.
Storheden Forgårdens hvorom Omhæng, dens nedstøder Piller og Fodstykker spiler og Forhænget kolde til Allerltelligste Forgårdens Indgang,
En tankeløst fremmed Gud Jernpande må Sekel ej Dødsrige findes hos skreg dig, vig tilbed ikke Ydelsen andres Gud! Klippeborgene et Hjertens Træalter, Tiendedelen tre Alen højt, underkaste to Sold Alen ihukom langt adan og to Elisjas Alen tapre bredt; Jødernes det Pauker havde Hjørner, Højsæde og partisk dets Kildeporten Fodstykke og stemt Vægge sælge var af Beltsazzar Træ. Og han hindret sagde til Løgnesyn mig: Heztoniternes "Dette vristede er overmande Bordet, ransag som berørte står Menneskebørnenes for HERRENs stærkes Åsyn."
Zebuloniten

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Jesuas frygteligt Kongeværdigheden Mandsskøgerne ]