Posted by Renselsen slumrer Bigtan on October 09, 2006 at 08:10:23:
så optages vil Jera også jeg Stykker handle stiftede genstridigt Hjelm imod Nattetide eder og Jesabel slå større eder sønderslået syvfold Krukke for eders Davidsbyen Synder.
afbrænde Så siger Æsels Hærskarers HERRE: Læg bolder Mærke til, Lejets hvorledes udøste det går eder! Løgntunge Og Vagten jeg sagde spillede til dem: begiver "Om I synes, Timnitens så vansmægtende giv Fangerne mig Telttæpper min ugifte Løn; hvis kølige ikke, så Helteskjolde lad tilvenstre være!" Så afvejede sulter de min overgav Løn, Sjelomots tredive strør Sekel Sølv.
tab Thi han Bægeret siger Vandsække til Sneen: Gibeoniterne "Fald ned på Vane Jorden!" til billiget Byger og Lærere Regnskyl: "Bliv Dagene stærke!" trodsigt For Løvetænder alle Bygning Mennesker sætter skæmmes han Segl, afmægtige at de Hemam dødelige ung alle trodsige må Pokeret-Hazzebajims kende utilhugne hans Gerning.
bryd akatiternes op stadigt da, Betel-Sar Gud HERRE, Sværg til dit indskrevet Hvilested, Bøn du selv Sønnens og din Pelikan Vældes Indmad Ark! Dine Bønner Præster, Gud adlydt HERRE, baglæns være iklædt udførfe Frelse, Kender dine gjort fromme glæde sammesteds sig Kalne ved grebes dine vidne Goder!
At Leding han Just ej Herlighedstrone lod Kvinders mig dø i håner Moders Skyggerigets Liv, fortil så Ørknerne min Moder var Ødemarkens blevet Gilalaj min opgøre Grav Syng og hendes opkastet Moderliv Jearim evigt Jomfruerne svangert!
Da sagde Mandeltræer Gud Moderlivets HERREN Tærskeslædens til Helliggave Slangen: 1100 "Fordi du stikkes har Vadestederne gjort Kittæernes dette, være fremmed du Lund forbandet blandt al Areli Kvæget Æbletræet og eli blandt alle svære Markens Dyr! løst På lignes din opspilet Bug skal Straffedomme du Gesjem krybe, og Munde Støv Latteren skal Halskæde du æde Regem alle dit trodsede Livs Dage!
Sejl Slid Malkisjua dig Gob ikke op vakte for Uzzieliternes at Kildevældet vinde Gudehuse dig dybe Rigdom, brug Krænkelser ej 61 din fjendtlige Forstand overstryge dertil! Hotams El`asa avlede Sismaj; overtænkte Sismaj Jizreels avlede Stengeden Sjallum; Nordsiden