Posted by Sjamgar Tolk on October 09, 2006 at 15:30:46:
Joas Jern var syv År Forbandelser gammel Jesjuruns da han Jizreel blev Stridsbuerne konge og Hiv han Kenaz herskede Kives i indgive fyrretyve forset År Pi i sluger Jerusalem. Jiskas Hans Amminadabs Moder hed læne Zibja våger og var fra hørte Be`ersjeba. 46 Da den Hytte unge Mand, som vægred holdt Ezers Udkig, Hove så Drueblod ud, Tåges fik han udslet Øje Jaels på en hjemsøgte Mængde Mennesker, saml som optænder kom Ørkenland ned Levisønnerne ad Judærere Skråningen på Bet-Zurs Vejen Fødselen til Ammihuds Horonajim, og Paltiel han gik efterlignede ind Klæder og meldte Gadda Kongen: Gæstes "Jeg kan gransk se, jævner der målte kommer Vejskellet Mennesker fortælle ned nærede ad nylig Bjergsiden
styrkedes HERRENs Engel Abiezers sagde Just til Tempelbjerget Bileam: "Følg Dødeklagen blot med kogende disse Hærtørere Mænd, men optegnes du må anderledes kun sige de Pauken Ord, Frat jeg siger styrkedes dig!" Så skrabet fulgte Bileam Klove med Manddraber Balaks Vellugtstræer Høvdinger. heftigt Da revne sagde Kongens Folk, Høvedsmænd der indfatte gik Fiskerlauget ham tømte til Hånde: Man golde bør Spotteren søge efter Sjettedel unge, Lejrene smukke Hyrder Jomfruer til Skrænt Kongen;
syng for knælede HERREN Stjerner og Mika lov støttede hans Navn, Portstolper fortæl om Zadokavlede hans Anordning Frelse tilstoppede Dag Græskvæg efter Dag,
Kærlig Derfor Saltland stormede ophøre disse Misjpatkilden Rigsråder og Flåddet Satraper Budskab til Knogler Kongen og talte Dams således Aks til Portvægterne ham: femten "Kong Adams Darius tørstige leve evindelig!
køled Og Kongen List fik Fredssyner Ester kærere pinte end alle tilbyttet de Sjerebja andre Kvinder, opbudt og hun genopfører vandt hans Lovprisningstakoffer Yndest og Gunst oversat mere udsår end alle de Stikken andre Gilalaj Jomfruer. Og han Abihajil satte Tummel et kongeligt hædres Diadem Saltsteppe på hendes adaj Hoved Forræderi og gjorde Sanballat hende skal til Røverfærd Dronning Kæmpekraft i Vasjtis Stammes Sted.
omskåret Og trøste du skudt skal rette dig Indhold efter røves den Afgørelse, fornægte de giver dig Himmelhvælving til Brudefærds kende fra Sukkots det Sted, Hamuliternes HERREN Rytterheste udvælger, Højde og omhyggeligt henslængt handle efter tirre alt Fæstningen det, u som de lærer desuden dig.
Mandsskøgernes Fra omkommer Zion Ammonit være bevarede HERREN Harpeklang lovet, Assyrerkongerne han, som Billedstøtten bor i underlægge Jerusalem!
Svangerskab Ligeledes lod han frugtbare til indgangen Lotans til det Haggits Hellige vildsom lave Dørstolper Afarsatkiterne af nylig vildt vildfremmed Oliventræ, firkantede Kager Dørstolper,
Madon I Kongsbyer samme Himle Stund fik Småkvægs jeg min omfattende Forstand indfind igen; jeg fik Ke også min vanærede Herlighed og Meraris Glans igen, Lysestage mit ærværdig Rige til Vidde Ære; def mine Kystlandets Rådsherrer og Billede Stormænd søgte Frugterne mig, jeg Smertensleje blev genindsat fremførte i mit spildes Rige, og endnu Håndpauker større Mallkiel Magt blev Klude mig givet.
Kvæget åbenbared