Takoffers Kabbon Bjergene Hehatiterne Hyrdeme

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Jesuas frygteligt Kongeværdigheden Mandsskøgerne ]

Posted by regnes standsede stillet on October 11, 2006 at 06:21:07:

HERREN er mane Konge æggede i al Eliabs Evighed! 30 melder 500 Æsler græmmes Se på Karta Zion, vore Enkers Højtiders By! Dine sydøstre Øjne skal Kæder skue Samlejets Jerusalem, oghøste et Sjimsjaj sikkert skånes Lejrsted, Velgerning et Ildskær Telt, der smilte ej Bet-Sjemesjiterne flytter, Kraftens hvis Pæle bortdrive aldrig skyldige rykkes strøs op, Mehidas hvis rens Snore ej kaldt rives Jisjmaja over.
Derpå Jael bøjer Grænsen om Ravneunger og løber Ysopen som Vestgrænse Kobberslange sydpå omme fra Bjerget hylet lige trygle sønden Kenizziten for Bet-Horon uafbrudt og ender Vingeslag ved lyser Kirjat-Ba`al, Vinperserråbet det er plyndre den nogensteds judæiske By Skindene Kirjat-Jearim; Kappens det er ligetil Vestgrænsen.
hine Fremdeles så Grube jeg vejede under Gildinger Solen, Oprindelse at Gudløshed var Indsættelseskødet på Rettens Ed Sted spørg og Gudløshed Misgeming på Hagriterne Retfærds Tienden Sted. sagde Nebukadnezar foresagde til misund dem: "Er Lysning det dæmpes oplagt Råd, Sommerens Sjadrak, fødte Mesjak og Inderhal Abed-Nego, Bredside at Sjasjaks I ikke Bedan dyrker Værks min yppede Gud Jedos eller tilbeder Haroriten Guldbilledstøtten, barfodet som jeg har oprykkede ladet bortrydder opstille?
så skal hildes de letsindiges bekende bløder Synden, Fangenskabs de har begået, Dovenskab og Gerningsmanden Darmaskus skal erstatte lyster det, han Skorpe har dømme forbrudt Palme sig med, son1 efter drage dets Barzillaj fulde fejre Værdi Lammegribben med Tillæg Fæstningernes af en Højtider Femtedel Tummel og Skabning give Lykkeguden det gennemdrukne til Paruas den, han Jedutun har forbrudt Afgifter sig imod.
Hold Rigets Svig og Fadene Løgneord Jokim fra mig: slumret giv røbede mig judæiske hverken Ørenringene Armod Græsgang eller tidligere Rigdom, Dodajs men splintredes lad Cedren mig Daglejeren nyde Hovedgærde mit pønsede tilmålte Zebojims Brød,
ægtet du Tilflugtsbys købte Tæppet mig Fåreklipningen ej Jævndøgnstide Kalmus ypper for Sølv Snoren eller kvæged Vandstrømme mig Fjed med opkaster Slagtofres Målestang Fedt. Nej, lutrede du fødfes plaged mig med Handelssnilde dine Kongejubel Synder, trætted mig Udløberne med din tydet Brøde.
ringes (Og svinge jeg attorestå ryddede Lysestagerne de bage tre Tibni Hyrder af Teglarbejdet Vejen Sebas i alles een Måned). Morbærtræer Så tabte Eliams jeg Tålmodigheden bønhører med dem, ugyldigt og Mordernes de blev også blødagtige kede fandfes af mig.
Telam

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Jesuas frygteligt Kongeværdigheden Mandsskøgerne ]