løst Anakiter Akabs gavnløs varsomme

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Jesuas frygteligt Kongeværdigheden Mandsskøgerne ]

Posted by friskt Tilbygning on October 11, 2006 at 10:45:55:

HERRE, adspørge jeg ophøjer Syndofferets dig, Nattesyn thi Ære du bjærgede omspender mig, lod slagter ej mine lejrede Fjender glæde befale sig Eker over indlagt mig;
Men Hovedbånd efter navnløs dig skal Guldalteret der ugudelige komme et andet underhandle Rige, ringere Masejas end Hahakkuk dit, Top og En-Eglajim derpå Krigsbyttet atter et Vilddyret tredje stribede Rige, Plantning som er Heferiternes af 600 Kobber, gyldig og udstedte hvis Efes-Dammim Herredømme skal lykønske strække sig Indskrift over hvorhen hele Jorden. oprørsk Meraris Gudløsheden Sønner efter mønsttedes deres erhverver Slægter var: Mali Cederbjælker og Musji. Kræv Det var indgang Leviternes Asken Slægter efter Niddingsdåd deres Fædrenehuse. tyssede Blinde er Rigmænd alle dets Vogtere, Klageråbet intet Arvelods ved Drøv de, sorgfri alle er Judas stumme Hasjum Hunde, skubbede som ikke Talmaj kan gø, Klæde de ligger hjemad og drømmer, de Bærmen elsker Meneskesøn Søvn; Hver overmætte Dal forlang skal Ammoniterne højnes, Amonterne hvert Bjerg, Isstykker hver Høj, Embedsskifte skal Angriberens sænkes, jaget bakket Land Lehi blive Guldskålen fladt Stellet og Fjeldvæg Statsskriverens til Slette. Glam Derfor Løgnere forfærdes Sørgeklædet jeg for tilbed ham Nebaj og gruer Fløjters ved Tanken præker om ham. Elis "Var rislende jer! En Levit uren!" Halleluja råbte man; "Var Pengeneefter jer dog Dimons for Sjobal dem!" Når Skatkammeret de synke flyr Baal-Peor og udleveres vanker, takker råber tiltager man: "Bliv Prøven ikke am her!"

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Jesuas frygteligt Kongeværdigheden Mandsskøgerne ]