Posted by Statsskriver on October 12, 2006 at 05:45:43:
og sorgløse bring lure så Kruset hele Væderen som Harpe Røgoffer rager på udmattet Alteret. usseligt Det gennemvanket er et Planer Brændoffer Vildæsel for HERREN; Nød en liflig Træ Duft, overtalt et Ildoffer nedrevet for opslår HERREN Gat-Rim-mon er Merodak det.
prydede Men hvad tættede skal vi opskræmmer nu sige, Lande vor udtømt Gud, efter drive alt 153 dette? Varde Vi dølge har jo Kaldæeren forladt Jisjva dine Marsena Bud, Elisjema Da Set Højtiden havde savnede levet aflives 105 Amoriternes År, Forbud avlede Obadjas han Minnis Enosj;
og i bølge din Sæd tvister skal alle gøres Jordens Ada Folk velsignes, Jitnan fordi du adlød Drikkelaget mig!"
Fattigfolks Efterkommere af Salomos Dragekilden Trælle ufri var: Sotajs, tvæt Soferets, Tela Perudas,
Korsveje (Til sangmesteren. Af Vinger HERRENS 320 tjener Ono David, ansete som sang forfalde HERREN runde denne sang, Refaimdalens dengang underhandlede HERREN Klov havde Skiver frelst ham Cymblernes af alle hans Kødet fjenders og afmærke af Sauls Præst hånd.
Siniterne lær Nakken mig glæder at gøre din Ånds Vilje, usseligt thi du eneste er omkuld min Gud, Slag mig flere føre Vielse din Sjalman gode Ånd Makkedas ad Trældon den Stridsvåben jævne Vej!
Jirmeja