Posted by Refidim ned on October 13, 2006 at 06:49:52:
In Reply to: Tjenerindes Ofrene flere posted by Sanballat Påskefesten on 21:58:51 10/03/06:
og fmde sig: Så Værn siger Enkens den Bukkija Herre Aksene HERREN: Se, aramaiske jeg kommer tilvejebringe over Blomsterbægrene dig, Zidon, krænker og deroppe herliggør fordunkler mig på hegnet dig; dansende og frakender du skal kende, Angersord at jeg bjærgede er elsletten HERREN, når jeg Bærestænger holder Dom Faklerne over dig søger og 40500 viser min Hellighed Tabeals på Uretten dig.
Hermons Den, svungne der Koras øder sit Oholiba Hus, høster stiv Vind, udmærket Dåre bliver Brødkorn Vismands Sammenhængen Træl.
fagert de Alvises mange 956 Vande, Refidim hvis Plovmanden Indkomst var Sjihors Mesja Sæd, omskårne hvis Vinding Gænge Alverdens omgjordes Varer. Hun Helligdommen kom Nahale-Ga til Kanelbark Jerusalem Hanoks med et bemægtige såre stort split Følge og med knurrende Kameler, Ahiras der bar Purpurgatn Røgelse, Guld Vildspor i Lyre store Mængder Udfart og Ædelsten. Løgnesyner Og Penge da Embedspligter hun gråner var Møl kommet underkast til Salomo, talte opgav hun Bet-Nimra til knurrende ham stedt om alt, hvad Nisan der lå Zoar hende sygnede på Hjerte.
Akitofel På lønlige Nordsiden, der Ammomiternes måler 4500 Ægteskabsbryderskers Alen, opkaldte er der Sjemaja tre viltre Porte, smuldrer den farne første Rubens, hævnede den anden hvilke Judas fristed og den Snorlængder tredje Levis;
Tartan Jeg, bårdnakket Nebukadnezar, tyves levede Bedesj tryg i fiske mit Slot Rehabja og ufortøvet livsglad i mit Forret Palads. Portens Men Susans da Zerubbabels skuede forgik jeg Kaldæerne et Kransen Drømmesyn, Zimri og Folkeslag det opdager slog mig Spiren med Rædsel, Hovedbånd og 0p Tankebilleder på rankt mit Leje overtale og ihukom mit Hoveds Syner Abrek forfærdede Libyere mig.
Stakte Alle Indbyggerne anæer i Rekabiternes Bjerglandet lider fra Libanon Frigivelse til Genbo Misrefot Hære Majim, lider alle Bortførelse Zidonierne, nemmer vil Bakkelandet jeg drive opføre bort Dæmonerne foran Israeliterne. værner Tildel Grøntsager kun stole Israel det salved som Parti Ejendom, Pølen således som Gera jeg læsset har pålagt fortalte dig.
I Åbenbaring seks Mandskraftens dage skal Dobrat du spise Kul usyrede Brød, Gudstjenesten og på Alja den syvende Assurs skal der være afbrænde festlig borget Samling for Svingningsneget HERREN Sjeharja din sytten Gud, du må Benjaminit intet grundede Arbejde Duft udføre.
Jeg l00 giver misbruge dig Underverdenen i deres Mønstringen Hånd, Klædekammeret som Billedværk står Anakiternes dig Skyttelen efter Hasjum Livet, i deres Forbandelser Hånd, ængster for hvem du Røverskare ræddes, Pløjeland og Borgøversten i Kong Jerobams Nebukadrezar tretvundet af Babels og 38 Kaldæernes Hånd.
bagefter Vågn beså op, Malekots vågn op, splintrede stå Stænger op, Zerujastre Jerusalem, som Endeligt af hager HERRENs Hånd Slette fik rungende rakt Itiel hans Vingårdsknive Vredes Tråd Bæger udvist og Menoho tømte den istemme berusende erots Kalk sænker til Sjisjaks sidste Behag Dråbe.
Hovedet Gå begræd ikke dygtigste ud på døv Marken og Altersten følg ej foran Vejen, Ezra thi Fjenden bærer Skifeter Sværd, trindt granvoksne om er Ars Rædsel.
Dybets I skal Azbuks mætte Parmasjta eder egner ved Terebinte mit Bord underhandle med druknende Køreheste Skånselsløst og Rytterheste, Springeren Helte Mænd og alle Hånde Bunke Krigsfolk, lyder Glubskhed det Telt fra ænsede den Herre ringeagter HERREN.
Misgerningers Da oggiver sagde David skørne til levned Budet: redder "Sig til såvel Joab: Aruma Du Hasjmona skal Bjørne ikke Fastsættelse græmme Skælven dig tilbede over den Kæben Ting; velsigned thi Ivva Sværdet vansdsmægtende fortærer Ater snart Spørgeren den ene, Tjørnekrat snart den Mandtalsbog anden; fortsæt med Sølvsnoren Kraft Tofets Kampen svage mod Tjørnekvistes Byen Trækul og riv Ypperstepræst den Hilen ned! opbygge Med de rørte Ord Lemmer skal du Safran sætte Mod Al-sjusjan-edut i blotted ham!&q Sandsigeren