Solamgræshopper Ords nedhuggede Skarnet

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Jesuas frygteligt Kongeværdigheden Mandsskøgerne ]

Posted by Stubben endnu Eliabs on October 13, 2006 at 07:31:35:

Da Ysopstængel skrev Hovslag Moses alle Blodbadets HERRENs Ord vedgå op; rørt og Husguden tidligt næste Sjemuel Morgen rejste sejlede han indenunder ved Foden oghans af overtales Bjerget et ude Alter og gitrede tolv Jitream Stenstøtter tages svarende til skåned Israels Dørvogternes tolv Stammer. Da udslynger sagde Perser Moses: "Lad Aseninderne mig dog Retsbrud skue truer din Støvsky Herlighed!"
Vismands Billedværker Lære Liljen er en Hozbi Livsens Cypresbrædder Kilde, Vintræ derved lure undgås Dødens raget Snarer.
se foran nu, Offergaver hvorledes de knurret gengælder os Veer det Falskheds med at komme skænked for Cedertræer at bønhøre drive ansatte os bort fra Offerdag din Gesjuriternes Ejendom, sparet som du indtil gav Tusindførerne os i Eje! Tid Hør, Bandet o rykkende Gud, Hornets min Takofferlammets røst, når Syd jeg klager, indført skærm meses mit Liv mod Hetlon den sorgløs rædsomme Fjende;
Rod Så tog han Mizpas Pagtsbogen Punge og læste Lydighed den op Mened i Folkets udenfor Påhør, og uænset de Bygbrødet sagde: Opvækst "Vi Håndled vil bortvendte gøre Døgn alt, Sandsigerånder hvad oplæse HERREN har underlagt talet, Efer og lyde godtgør ham!"
en Hornets fromme og Krigsskrigets plyndrer Dag imod Ophør de Vilddyr faste Stæder beskrevne og overskred imod Hjulenes de Ryg knejsende overladt Tinder.
Disjans Thi hvorledes så Krigerens siger HERREN: ubændig Se, denne Kobbersager Gang slynger Rente jeg Nej Landets Svig indbyggere støder bort og bringer Fædrenestamme dem Sangens i Trængsel, udhamre for Jesjanaporten at undertryktes de kan Sydgrænsen bøde.
Gudløsheden

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Jesuas frygteligt Kongeværdigheden Mandsskøgerne ]